Sunt fan Noaptea devoratorilor de publicitate inca din 1998-1999 cand am mers pentru prima la o astfel de manifestare in aer liber la Neptun.
De atunci am aflat tot mai greu de eveniment, am gasit tot mai greu locatia unde se desfasura (culmea, eveniment care promoveaza publcitatea sa nu-si faca publicitate) si am fost dezamagita de reclamele alese, de conditiile oferite, de eveniment per total. Totul a culminat acum 2-3 ani cand desi am gasit cu greu data proiectiei pentru Constanta ajunsi fiind la locatia indicata sa gasim portile inchise…si nu eram singurii care ne luasem aceast teapa. Ne zice un paznic ca e posibil sa fie la un alt teatru de vara mai in oras (primul era cel de langa Clepoatra la intrare in Mamaia si am fost trimisi la Soveja, cel de langa City Mall). La fel de inchis si acela. Iar cu un am inainte desi se organizase in locatia de la intrare din Mamaia fusese lasat cu intrare libera, astfel incat au intrat niste personaje care venisera doar pentru ca se putea intra la liber si pentru ca sponsor erau cei de la Nutline care logic au dat seminte gratis. Combinat cu frigul umed care s-a lasat dupa 1 noaptea si selectia proasta de reclame (multe romanesti si slabe, exact cele care se difuzeaza si la televizor in pauzele filmelor) am decis sa placam, dezamgiti si jurand ca nu ne mai trebuie pe viitor asa ceva.
Intre timp am descoperit ca au pagina pe Facebook pagina pe care chiar sunt activi si receptivi, astfel ca le-am scris doleantele mele (sa fie parolisti, sa nu mai faca in aer liber, sa nu mai faca acces liber astfel incat sa intre cine isi doreste cu adevarat sa fie la eveniment).
Si se pare ca au fost atenti la criticile primite. Evenimentul nu s-a mai organizat in vara ci in toamna, 5 octombrie; nu a mai fost in aer liber ci in spatiu inchis – Casa de Cultura si parca au fost si semne de promovare.
Sponsor principal a fost Flanco iar agentie organizatoare 4 Ace si ii multumesc inca o data Andreei 😀
Noaptea Devoratorilor de Publicitate la Constanta
Am avut parte de free popcorn, cafea si sucuri proaspete de portocale, care au fost savurate cu placere de multime venita in numar mare la eveniment.
Deschiderea a fost asigurata de stand-up comedy cu Teo de la trupa Deko, fara sa fie plictisitor nici ca lungime si nici ca texte abordate.
Au fost un total de 290 de reclame selectate de chiar initiatorul conceptului Jean Marie Boursicot si in care au fost incluse si 13 reclame romanesti una din ele fiind chiar reclama de deschidere (IQads – Gelozie).
Nu mai aveam asteptari mari, dar i-am mai dat inca odata inca o sansa, mi-am amanat plecarea la Sofia pentru acest eveniment si pot sa spun fericita ca da, a fost asa cum il tineam minte ca prima data, cu reclame inteligente, cu organizare buna, incat a trecut timpul fara sa-l simt.
A inceput la ora 21, au fost 4 calupuri putin peste o ora fiecare cu pauze de 10 minute, am plecat dupa ora 4 dimineata de acolo, iar la 7 dimineata am avut trezirea pentru plecarea spre Sofia. Dar nu regret si acum astept cu nerabdare si evenimentele care vor urma. Fiindca acum stiu ca se poate si merita 😀
P.S. – iar intoarcerea a fost la fel de furtunoasa fiindca am ajuns acasa ca sa plec aproape direct la deschiderea primului bar Coyote Ugly din Romania 😀
- Coyote Ugly in Romania
- Trichallenge Mamaia