Update 10.09.2014 – s-a revenit la zile cu pod inchis, ca si inainte de vara:
(sursa: Radio Constanta)
Update 11.06.2014 – cu restrictie de viteza 50 km/ora se vor deschide toate cele 4 benzi pe sezonul de vara (14 iunie – 15 septembrie); sursa: Adevarul de Constanta
Update 02.04.2014 – s-au suplimentat orele de pod inchis pe timp de noapte si acum avem asa:
Valabilitatea noului program este 27.06.2014, deci deja se depaseste termenul Ordinului care era de 13.06.2014. Sa vedem mai departe ce se mai schimba.
Rute ocolitoare:
1. Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A2 (Bucureşti – Constanţa – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia);
2. Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur, traseul de ocolire va fi: A4 (Nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (Nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia)
sursa: CNADNR – comunicat de presa din 01.04.2014
Update 15.03.2014 – am aflat ca in orele de pod inchis exista optiunea traversarii cu bacul la pretul de 25 de lei. Dar nu stiu programul exact, posibil sa fie in functie de numarul de masini.
Update 20.01.2014 – sursa : mediafax :
Am mai gasit ca proiectul are ca data de finalizare 13.06.2014, asa deduc din Ordinul 482 (sursa: monitorul juridic). Care doar reglementeaza niste restrictii de tonaj si viteza.
ORDIN nr. 482 din 23 decembrie 2013 pentru modificarea art. 1 din Ordinul ministrului delegat pentru proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine nr. 428/2013 privind introducerea unor restrictii de circulatie pe podul Agigea peste Canalul Dunare-Marea Neagra pe DN 39, km 8+988, judetul ConstantaEMITENT: GUVERNUL – DEPARTAMENTUL PENTRU PROIECTE DE INFRASTRUCTURA SI INVESTITII STRAINE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 836 din 24 decembrie 2013
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 836 din 24 decembrie 2013
în temeiul art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 5 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine emite următorul ordin:
ART. I
Articolul 1 din Ordinul ministrului delegat pentru proiecte de infrastructură interes naţional şi investiţii străine nr. 428/2013 privind introducerea unor restricţii de circulaţie pe podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 9+988, judeţul Constanţa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 624 din 8 octombrie 2013, se modifică şi va avea următorul cuprins:
“Art. 1. – Se aprobă introducerea restricţiilor de circulaţie pentru podul Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe DN 39, km 8+988, judeţul Constanţa, în perioada cuprinsă între 24 decembrie 2013 şi 13 iunie 2014, după cum urmează:
a) restricţie de tonaj pentru autovehicule cu masa totală maximă autorizată peste 5 tone, cu excepţia mijloacelor de transport public de persoane, în perioada 24 decembrie 2013-21 ianuarie 2014;
c) restricţionarea vitezei de circulaţie la 50 km/h;
d) instituirea restricţiilor de circulaţie pe pod în conformitate cu tehnologia de execuţie, în perioada lucrărilor;”
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 24 decembrie 2013.