– Iulian de la Trans-Ferro vine si cu urmatoarea oferta #cutrenul Bucuresti-Viena de la 39 euro (iar apoi mai aveti si update cu nr 13 de la mine mai jos)
Iar Wikipedia ne spune ca ar trebui sa fie vinerea care urmeaza zilei de joi cu Thanksgiving. Ziua de Thankgiving este intotdeauna a 4-a joi a lunii noiembrie care in acest an cade pe 28 noiembrie, deci adevaratul Black Friday va fi pe 29 noiembrie cum au ramas fidele cateva companii la noi in tara. Restul au furat startul dupa cum se poate observa. Si daca la unii reducerile tin totusi pana la ziua 0 de 29 la altii e valabil doar pentru ziua de astazi sau cel mult extins si pe week-end. Ca asa facem noi treaba.
Daca mai aflu informatii interesante revin cu update. Va doresc cumparaturi inteligente! 🙂
Update 1: Bibi Touring vine cu oferte de Black Friday 2014
Update 2: Oferta semnalizata BF Northia Star Travel
Update 3: Week Travel ne anunta ca adevaratul Black Friday este pe 29 noiembrie si ei atunci vor veni cu oferte.
Update 4 – Travel Solutions zice de oferte BF pe google dar de fapt nu e nimic semnalizat pe site ci doar niste oferte de early booking.
Update 5 – Calator.org zice de Turo si BJR ca ar avea oferte. Absolut nimic despre BF pe cele 2 site-uri. Dar si textul este din 12.11.
Update 6 – Captain Travel are semnalizat in dreapta Black Friday 2013 si vine cu mai multe oferte.
Update 7 – Romadria vine cu oferte Black Friday pentru 22&23 noiembrie.
Update 8 – poate vreti sa calatoriti virtual cu niste ghiduri de calatorie
Update 9 – Travel Studio are o oferta semnalizata corespunzator Black Friday.
Update 10 – Evenimentul zilei va atentioneaza de tepele care se pot da astazi si ofera un mic ghid de sfaturi.
Update 11 – Vacante Reduse si-a facut si fundal dedicat si fiecare oferta este semnalizata cu un paianjen prietenos si zambitor.
Update 12 – Vacanta Eurotrip are sectiune dedicata ofertelor BF si fundalul pregatit special.
Upgrade 13 – nu e chiar de BF, dar CFR Calatori anunta reduceri de pana la 50% pentru fiecare sfarsit de saptamana (zilele de vineri, sambata si dunminica) la biletele de tren achizitionate pentru ruta aglomerata rutier de pe Valea Prahovei. Sursa – manager.ro
Update 14 – New Hotels – oferte de BF pentru hoteluri si pensiuni in tara. Apare si un pop up dar se poate scapa usor de el.
Update 15 – Perfect Tour cu oferte BF pentru Thassos
Update 16 – Malta.ro vine cu o oferta urata tare de BF, un pdf copilaresc care indica numai hotelul fara sa zica si o insula (sunt totusi 6) sau statiunea
Update 17 – Blue Air vine cu reducere 14.99 de BF
Update 18 – Viotop Travel vine cu 7 pagini de oferte marcate BF
Update 19 – Europa Travel are oferte de BF doar pentru membrii clubului
Update 20 – Zahir Travel are sectiune dedicata de Black Friday
Update 21 – Click-Travel vine cu week-end de reduceri BF pentru vacante de Revelion si la munte pe iarna
Update 22 – Infoturism anunta oferta Black Friday de la Dixi Travel pentru Revelion
Update 23 – Paralela 45 vine cu un countdown BF care nu poate trece neobservat
Update 24 – Klever Travel vin cu un BF last minute Kenya
Update 25 – Kusadasi.ro vine cu BF sub forma de reduceri suplimentare la smart early booking
Update 26 – Bali Tour anunta doar pe Facebook 2 oferte de BF, nesemnalizate in niciun fel pe site
Si de incheiere va las cu o concluzie Wall Street Journal de pe finantistii.ro :“O analiza prezentata anul trecut de Wall Street Journal si compania Decide Inc. arata ca desi majoritatea retailerilor prezinta campania BLACK FRIDAY drept o ocazie de face cumparaturi la preturi imbatabile, valabile numai o zi din an, multe produse pot fi cumparate la preturi si mai mici, in alte perioade ale anului. Retailerii mizeaza de fapt pe impactul psihologic al campaniei Black Friday asupra cumparatorilor, convinsi astfel ca aceasta este cea mai buna ocazie pentru a cumpara produse la preturi foarte mici, desi in realitate lucrurile nu stau asa. “Consumatorii asociaza BLACK FRIDAY cu preturi bune, fapt care elimina impulsul de a compara preturile”, explica Rob Docters, consultant pe probleme de preturi la McKinsey & Co.
“Cu ocazia fiecarei Black Friday, retailerii ii ademenesc pe consumatori sa astepte la cozi in orele reci ale diminetii, cu promisiunea unor oferte valabile o singura zi, care nu pot fi intrecute. In fiecare an, consumatorii se intreaba Oare merita?. Se pare ca raspunsul este de multe ori nu”, noteaza Wall Street Journal in urma unei analize a celor mai mediatizate oferte, efectuata impreuna cu compania Decide Inc., specializata in agregarea datelor privind preturile.”
Si pentru vacante in Romania situl https://www.goldpintravel.com/ro/