Eu cu mine de ziua mea

Spread the love

diamons-are-foreverPe principiul “it’s my birthday and I’ll do whatever I want to”, anul acesta de ziua mea nu voi putea raspunde la telefoane si mesaje fiindca voi face o mica nebunie : nu voi fi in tara timp de aproximativ 24 de ore. Imi voi bea cafeaua la niste mii de kilometri distanta, doar ca sa ma intorc seara acasa.

Imi doream de mult sa fac un astfel de gest si cu siguranta o sa-l mai repet cand voi mai gasi ocazia.

Anul asta ziua mea pica intr-o zi de miercuri si e o treaba sa spargi rutina unei saptamani de lucru cu o zi pe drumuri. Dar sunt niste drumuri pe care mi le doresc fiindca va iesi o aventura de care imi voi aduce aminte apoi cu placere.

Probabil se va ridica intrebarea: cat ma va costa aceasta distractie? Cu putina atentie nu e chiar asa de gaura in buget. V-am detaliat anterior un articol intreg cu “secretele vacantelor mele” si acum o sa va dovedesc ca se poate.

Am facut cautarea la inceputul lunii octombrie, desi probabil as fi putut sa incerc chiar din septembrie, dar fiindca atunci m-a palit pofta, atunci am cautat. Si chiar eram cat pe ce sa si renunt la nebunie fiindca nu mai gaseam ceva convenabil, deja eram cam prea aproape de data plecarii (cu doar 3 saptamani inainte).

Criteriile pe care le doream indeplinite:

• ore convenabile, zbor dus cat mai devreme dimineata si retur cat mai tarziu dupa amiaza, ca sa prind totusi cateva ore la destinatie
  • buget undeva la maxim 20 de euro pe zbor
  • zborul sa nu fie mai lung de 2 ore, dina celasi motiv: ca sa apuc sa inteleg ceva si sa imi si beau efectiv cafeaua acolo (mai ales ca eu mai am de luat in calcul si drumul Constanta – Bucuresti – Constanta). Am cautat si cu zbor din Constanta dar nu am gasit nimic convenabil ca ore, mai ales plecarea, care nu mai era dimineata

Pana la urma mi-a iesit nesperat de bine: va fi Bergamo , la care doar ce am fost in vara si mi-a placut mult. Iar aeroportul e la 10 minute de oras efectiv. Plus ca nu incercasem inca desertul lor de polenta 🙂

Pentru dus am gasit zbor prin Blueair cu plecare la 7 dimineata, ceea ce inseamna ca la ora 8 voi fi in Bergamo, deci aproximativ la ora 9  deja in oras. Si la rezervare am bifat ca voi plati numerar pe ghiseu bancar, ceea ce a redus pretul biletului de la 89 lei la 66 lei.

Pentru retur as fi vrut undeva mai spre seara dar nu am avut optiuni, asa ca am luat cea mai tarzie cursa gasita adica la ora 15. Aici va fi prin Wizzair unde avand deja card de membru Wizz Discount, in loc de pretul normal de 19.99 euro, m-am trezit cu pret final de 9.99 euro, aprox 45 de lei. Ceea ce inseamna ca zborul dus intors m-a costat putin peste 100 de lei.

Chiar radeam in sinea mea ca mai mult ma va costa transferul Constanta – Bucuresti – Constanta. Am inceput sa caut si aici, in asa fel incat sa imi fie utile orele de transfer in functie de zboruri si chiar as fi vrut sa ii incerc pe cei de la Memento Bus de care am tot citit. Nu ma incadram, mai ales la dus unde autocarul lor venea din Tulcea spre Constanta si apoi aeroport, dar pleca la 2.45 dimineata de aici si ajungea la 5.45 la aeroport, eu avand plecarea la ora 7 deja as fi fost cam in scurt, cu tot checkinul meu facut deja online, security check oricum ramane de facut. Asa ca am intrat pe autogari.ro si am gasit oferta de dus intors care ma coafeaza prin Simpatrans cu 100 lei.

Cu transferul aeroport-oras-aeroport inseamna ca toata distractia ma va ajunge undeva la 50 de euro per total. Nu pun aici banii de cheltuiala fiindca aici e subiectiva treaba, poate unii vor dori sa ia o masa mai elaborata, sau shopping.

Ce-o sa fac de ziua mea? Pai tinand cont ca la ora 9 voi fi in oras, clar voi avea nevoie de mic dejun, fiindca mie numai in deplasare imi place micul dejun, acasa nu mananc niciodata dimineata. Apoi in functie de vreme intentionez sa urc iar in Citta Alta si la San Vigilio. Ma mai gandesc daca funicular sau pe stradutele care m-au fascinat de prima data. Ca tot sunt eu cu mersul pe jos si am timp de stat jos suficient la dus si la intors 🙂

Nici nu are importanta, sincera sa fiu, conteaza ca sunt eu cu mine, undeva departe unde se vorbeste o limba straina. Similara de data asta, dar cu siguranta voi prinde curaj si vor mai fi si alte astfel de escapade 🙂

**********************************

Si in timp ce scriam acest articol in draft, deja s-a schimbat planul: da, plec la Bergamo si imi beau cafeaua, dar cand aterizez seara in Bucuresti, nu mai plec direct spre casa ci o sa iau directia Ramada Hotel unde prind la fix gala premiilor E-travel Conference si unde am descoperit cu mandrie ca sunt nominalizata la 2 categorii: Best Destination Campaign si Best Bloggers’ Project. Nici nu mai conteaza ce va fi mai departe, consider ca deja am primit cadouri in avans si numai datorita nominalizarii. Plus ca abia astept sa ma vad si cu restul amicilor din Bucuresti.

Ca un fel de P.S. – Constanta mai are sansa la inca doua premii fiindca si proiectul Constanta City Walking Guide este nominalizat la  Best Destination Facebook Fan Page, iar MerglaMare.ro este nominalizat la Special projects.. Ii tin pumnii si lui fiindca face o treaba foarte buna. Deci putem face un joc de cuvinte ca munca “Constanta” incepe sa dea roade 🙂

etravel

Un comentariu - “Eu cu mine de ziua mea

1. Adina Roz

Super! si eu iti impartasesc ideea ca ziua ta e cand doresti tu sa fie, nu musai si doar data calendaristica. De fiecare data cand ma rasfat, imi zic “La multi ani mie!” 🙂 Distractie placuta! Astept impresii!